How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

View previous topic View next topic Go down

How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

Post by Riley on Wed Nov 18, 2015 10:27 am

Breh.

It's 2015.

It's almost 2016.

Do I really have to upload every fucking picture to photobucket to post them on a forum?

Do i really have to copy and paste IMG tags?

Is this why forums are dead?

Is there a better way?

Is this all due to Lucky being a cheap fuck and using a free hosting service?

Show me the light.
avatar
Riley

Posts : 56
Join date : 2015-11-17
Age : 101
Location : Yee

View user profile

Back to top Go down

Re: How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

Post by deolio on Wed Nov 18, 2015 12:30 pm

if the picture you want to use is already hosted somewhere like facebook (as long as your privacy settings allow it) you can just copy and paste from there

right click > copy image url > click add image button > paste image url.

photobucket has an ap which makes uploading and posting pics on forums way easy though.
avatar
deolio

Posts : 86
Join date : 2015-11-15
Age : 28
Location : sac

View user profile http://gldstr.tumblr.com

Back to top Go down

Re: How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

Post by Riley on Wed Nov 18, 2015 12:51 pm

Daaang.

Never thought of tricking facebook into hosting for me.

Bout to start an open group and post all my photos there since my privacy settings are pretty locked down.

Cant let my boss see my nudes.

Photobucket and similar apps have sucked for me in the past. I only post from my phone cause the future is now.

Thx boo.
avatar
Riley

Posts : 56
Join date : 2015-11-17
Age : 101
Location : Yee

View user profile

Back to top Go down

Re: How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

Post by deolio on Wed Nov 18, 2015 1:02 pm

ah yeah, only things is idk how to share pics from fb on a phone. only ever done that shit on a computer. as long as you have an iPhone, not that peasant android garbage, photobucket works good cyclops cyclops
avatar
deolio

Posts : 86
Join date : 2015-11-15
Age : 28
Location : sac

View user profile http://gldstr.tumblr.com

Back to top Go down

Re: How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

Post by Riley on Wed Nov 18, 2015 1:29 pm

I have peasant android, but i own a house next to your boy Aaron.

I think that makes me middle class...
avatar
Riley

Posts : 56
Join date : 2015-11-17
Age : 101
Location : Yee

View user profile

Back to top Go down

Re: How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

Post by Mikeyee on Wed Nov 18, 2015 1:46 pm

I upload to the imgur app then grab the url amd post here.

Mikeyee

Posts : 15
Join date : 2015-11-15

View user profile

Back to top Go down

Re: How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

Post by Riley on Wed Nov 18, 2015 2:00 pm

Ill give imgur a shot.

Never found anything good in the past, but i rarely forum anymore. Till this came back anyway...
avatar
Riley

Posts : 56
Join date : 2015-11-17
Age : 101
Location : Yee

View user profile

Back to top Go down

Re: How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

Post by deolio on Wed Nov 18, 2015 2:07 pm

Riley wrote:I have peasant android, but i own a house next to your boy Aaron.

I think that makes me middle class...

idk how i'm even admin of a drift forum when i don't even own a house or 100 acres aaron better smite me
avatar
deolio

Posts : 86
Join date : 2015-11-15
Age : 28
Location : sac

View user profile http://gldstr.tumblr.com

Back to top Go down

Re: How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

Post by Dnsportz on Sun Nov 22, 2015 1:26 pm

Riley I was annoying the shit outta max last night about this boo haha fucking nc240 days

Dnsportz

Posts : 17
Join date : 2015-11-22

View user profile

Back to top Go down

Re: How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

Post by deolio on Sun Nov 22, 2015 2:12 pm

fuk u dchunks
avatar
deolio

Posts : 86
Join date : 2015-11-15
Age : 28
Location : sac

View user profile http://gldstr.tumblr.com

Back to top Go down

Re: How y'all be postin' pics an' shit?!?!?!?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum